infolinia czynna od pon. do pt. od godz. 9:00 - 17:00
Gwarancja "Door To Door"

 

Gwarancja „od drzwi do drzwi”. Jest to sposób realizacji serwisu gwarancyjnego. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany, a następnie dostarczany w to samo miejsce. Wszelkie koszty pokrywa OutletRTVAGD.pl (w przypadku zatwierdzonej reklamacji).
Aby skorzystać z gwarancji door to door:
- Skontaktuj się z obsługą sklepu.
- Podaj dane, dzieki którym odnajdziemy zamówienie. Ustal szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu.
- Poczekaj na naprawę. W zależności od usterki serwis trwa do 14 dni.

GWARANCJA DOOR TO DOOR JEST DOSTĘPNA TYLKO DLA WYBRANYCH PRODUKTÓW. POZOSTAŁE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ STANDARDOWĄ.

 


 

Pytania i odpowiedzi

 

1.   Ile trwa gwarancja?

Produkty posiadają gwarancję 2 letnią.

 

2.   Jaki jest okres oczekiwania?

W zależności od usterki serwis może potrwać od 3 do 14 dni.

 

3.   Jakich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które powstały w wyniku niepoprawnego korzystania ze sprzętu oraz niezastosowanie się do zaleceń producenta jakie znajdują się w instrukcji obsługi.

 

4.   Czy można zakupiony towar zwrócić?

Oczywiście, tak. Mogą państwo zrezygnować z zakupu wybranego produktu z zamówienia w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów. Warunkiem zwrotu jest dołączenie oryginalnego paragonu do zwracanego, nieużywanego produktu.

 

5.   Paczka uległa zniszczeniu w transporcie. Co teraz?

Jeśli posiadają państwo numer telefonu do kuriera, który dostarczył paczkę należy do niego zadzwonić i poprosić o przybycie w celu sporządzenia protokołu szkody. Jeśli nie posiadają państwo takiego numeru należy skontaktować się z najbliższą siedzibą firmy DPD i podając numer przesyłki poprosić o sporządzenie takiego protokołu. Jest on niezbędny do sprawnego załatwienia sprawy. Następnie należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia dalszego procesu gwarancyjnego. Gwarancja nie obejmuje przesyłek uszkodzonych w transporcie bez sporządzenia protokołu szkody.

 

6.   Towar nie działa prawidłowo. Co zrobić?

Najpierw należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Po odszukaniu państwa zamówienia należy opisać dokładnie usterkę. Jeśli produkt objęty jest gwarancją "Door To Door" kurier odbierze od państwa paczkę w ustalonym wcześniej terminie. W przypadku gwarancji standardowej należy produkt wysłać na własny koszt zwykłą przesyłką Poczty Polskiej. Koszty przesyłki zostaną zwrócone państwu przelewem na podane przez państwa konto w wypełnionej karcie gwarancyjnej. Nie zwracamy kosztów dodatkowych usług takich jak priorytet, czy ubezpieczenie paczki. O dalszym procesie gwarancyjnym dowiedzą się państwo logując na naszej stronie i wchodząc w zakładkę reklamacje, gdzie będą mieli państwo wgląd we wszystkie informacje związane z państwa reklamacją. Należy pamiętać, żeby do paczki z uszkodzonym produktem dołączyć wypełnioną kartę gwarancyjną. Znacznie przyspieszy to cały proces. W zależności od usterki serwis może trwać do 14 dni. Paczkę z naprawionym, bądź nowym produktem wyślemy do państwa na nasz koszt firmą kurierską lub Pocztą Polską.

 

7.   Czy można uszkodzony produkt zanieść do najbliższego serwisu producenta?

Nie. Wszystkimi sprawami związanymi z naprawą zajmuje się nasz wyspecjalizowany serwis. Gwarancja udzielana przez nasz sklep nie będzie uwzględniona w żadnym innym miejscu stąd też dostarczenie do nas bezpośrednio uszkodzonego towaru jest konieczne do pozytywnego załatwienia sprawy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij