infolinia czynna od pon. do Pt. od godz. 9:00 - 17:00, w sob. 10:00 - 14:00
O nas

Czym jest Outlet:

Sklepy Outlet specjalizują się w sprzedaży produktów wyprzedażowych. Pochodzą one z likwidacji hurtowni, końcówek serii, z wystaw sklepowych czy prezentacji. Takie produkty trafiają najpierw do wyspecjalizowanego serwisu, który sprawdza każdą sztukę pod kątem technicznym. Po przejściu testów produkt jest czyszczony i pakowany. Na każdy produkt udzielana jest dwuletnia gwarancja "door to door". 

 

 Czy te produkty mają gwarancję:

Tak, na wszystkie produkty udzielamy 2 letniej gwarancji "Door to Door". Oznacza to, że jeśli coś stanie się z Twoim produktem wystarczy skontaktować się z nami. My zamówimy kuriera i odbierzemy niesprawny produkt. Nasz serwis zajmie się problemem. Produkt pozbawiony wad wysyłamy niezwłocznie do klienta. Szybka i prosta procedura.

 

Skąd tak niska cena:

Oczywiście, produkty outletowe potrafią zaskoczyć swoją niską ceną. Niektóre produkty dzięki temu możemy zakupić taniej nawet o 70%. Skąd więc taka różnica? Produkty nowe, które nie posiadają wad są z reguły od 10% do 15% tańsze niż w innych sklepach. Niektóre produkty w klasie 2 posiadają ryski, ślady użytkowania lub inne drobne uszkodzenia nie mają ce wpływu na pracę, ale nieznacznie obniżają wygląd estetyczny urządzenia. Takie produkty są odpowiednio tańsze niż ich sklepowe odpowiedniki i sięgają nawet od -50% do -70%. 

 

Co oznaczają klasy produktów:

Klasa 1

Klasa 2

1. Wygląd ogólny

Produkty klasy 1 to produkty pozbawione widocznych skaz wizualnych. Produkty klasy 2 na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo dobrze. Posiadają jednak mikro zarysowania, które możemy dostrzec przyglądając się bliżej. W codziennym użytkowaniu nie sposób dostrzec różnicy.

 

2. Wygląd z bliska

Brak zarysowań oraz innych uszkodzeń. Niektóre produkty stały na wystawie sklepowej lub były otwierane na potrzeby sprawdzenia produktu tak jak na przykład w sklepach tradycyjnych. Produkty klasy 2 to takie, które na przykład służyły na prezentacjach. Potem trafiają do wyspecjalizowanego serwisu, są czyszczone aż wreszcie trafiają do sprzedaży. Produkty takie mimo czyszczenia mogą nosić drobne ślady użytkowania (np. przebarwienia po kawie lub ryski).

 

3. Uszkodzenia obudowy i wady

Produkty czasem mogą posiadać uszkodzenia obudowy, na przykład odłamanie, odprysk farby lub pęknięcie (powstałe na przykład przy transporcie). Nie mają one żadnego wpływu na prace. Takie produkty są bardziej przecenione i potrafią sięgać nawet do 70% ceny katalogowej. Jeśli takie uszkodzenie występuje jest ono zawsze opisane w opisie produktu. Jeśli w opisie nie ma informacji o takich uszkodzeniach to znaczy, że produkt nie posiada uszkodzeń.

 

4. Polskie wtyczki

Nasze produkty posiadają TYLKO POLSKIE WTYCZKI. Nie prowadzimy sprzedaży produktów angielskich dzięki czemu kupując u nas nie ma potrzeby posiadania dodatkowych przejściówek.

 

5. Opakowanie

Opakowania z reguły są oryginalne. Kartony były otwierane i niektóre mogą być lekko uszkodzone. Czasem produkty są przepakowywane do świeżych kartonów (nieoryginalnych). Przed wysyłką dodatkowo opakowania są wypełniane oraz foliowane dzięki czemu mamy pewność, że produkt dotrze w całości.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij