infolinia czynna od pon. do pt. od godz. 9:00 - 17:00
Wszystko o wysyłkach

 

Pytania i odpowiedzi

 

1.   Jaką firmą kurierską dostarczacie przesyłki?

Obecnie korzystamy z usług firmy DPD.

 

2.   Jaki jest koszt wysyłki krajowej?

W przypadku zamówienia za łączną kwotę do 250zł kosztuje::

  • Kurier DPD przedpłata - 19zł
  • Kurier DPD pobranie - 25zł
  • Kurier DPD przedpłata - 10zł (tylko zamówienia o łącznej wartości do 100zł)
  • Kurier DPD pobranie - 12zł (tylko zamówienia o łącznej wartości do 100zł) 

 

ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 250 ZŁ SĄ PREMIOWANE DARMOWĄ WYSYŁKĄ

 

3.   Jaki jest czas oczekiwania?

Większość przesyłek dociera do klienta na drugi dzień od daty wysłania paczki. Ten okres może nieznacznie się wydłużyć przez różne nieprzewidziane trudności lub ze względu na warunki pogodowe, jednak są to sporadyczne przypadki.

 

4.   Czy wysyłacie za granicę?

Tak. Poniżej cennik wysyłek do innych państw:

Austria - 11 €
Belgia - 12 €
Bośnia i Hercegowina - 77 €
Czechy - 9 €
Dania - 11 €
Estonia - 14 €
Finlandia - 16 €
Francja - 15 €
Niemcy - 8 €
Grecja - 22 €
Węgry - 13 €
Irlandia - 19 €
Włochy - 16 €
Łotwa - 15 €
Litwa - 13 €
Luksemburg - 14 €
Holandia - 10 €
Norwegia - 61 €
Portugalia - 22 €
Rumunia - 28 €
Słowacja - 10 €
Słowenia - 21 €
Hiszpania - 22 €
Szwecja - 15 €
Szwajcaria - 65 €
Wielka Brytania - 14 €

 

5.   Czy mogę śledzić paczkę?

Oczywiście. Żeby śledzić swoją przesyłkę wystarczy wpisać numer przesyłki pod tym linkiem. Jeśli nie mogą państwo odnaleźć numeru swojej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu otrzymania numeru przesyłki.

 

6.   Czy mogę sprawdzić stan paczki przy kurierze?

Oczywiście zalecamy zapoznanie się ze stanem przesyłki przy kurierze jednak należy mieć świadomość, że osoba dostarczająca nam paczkę ma również mnóstwo pracy i nie zawsze ma możliwość czekania zanim sprawdzimy wszystko. Wtedy najlepiej poprosić o numer telefonu do kuriera i sprawdzić stan przesyłki już bez jego obecności. W przypadku jeśli zauważyli państwo jakieś uszkodzenie, które wyniknęło w transporcie należy zadzwonić do kuriera i poprosić o przybycie w celu spisania protokołu szkody. Jeśli paczka przyszła za pobraniem należy również pamiętać, że kurier ma obowiązek najpierw pobrać opłatę za przesyłkę a dopiero później wydać ją państwu. Nie ma możliwości sprawdzenia przesyłki przed zapłatą. W przypadku reklamacji z powodu zniszczenia paczki w transporcie bezwlzględnie protokół szkody musi zostać sporządzony tego samego dnia.

 

7.   Czy mogę zmienić adres dostawy przy wysyłkach kurierem DPD?

Jeśli zamówienie jeszcze nie zostało przez nas wysłane można to zrobić w każdej chwili zarówno logując się na sklepie jak i dzwoniąc do obsługi sklepu z prośbą o zmianę danych. Paczki, które zostały już wysłane można przeadresować kontaktując się z obsługą sklepu. Jeśli nowy adres dostawy jest w innym mieście koszty przesyłki mogą wzrosnąć.

 

8.   Kurier nie zastał mnie w domu? Co teraz?

Nic się nie stało. Kurier podejmie drugą próbę doręczenia przesyłki na drugi dzień. Polecamy również skontaktowanie się z nim telefonicznie lub poprzez kontakt z najbliższą siedzibą DPD w celu ustalenia szczegółów doręczenia. Jeśli kurier nie zastanie nikogo po raz drugi, należy skontaktować się z najbliższą siedzibą firmy DPD w celu ustalenia szczegółów odbioru osobistego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij