Darmowa dostawa od 100,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Gwarancja "Door To Door"

 

Gwarancja „od drzwi do drzwi”. Jest to sposób realizacji serwisu gwarancyjnego. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany, a następnie dostarczany w to samo miejsce. Wszelkie koszty pokrywa OutletRTVAGD.pl (w przypadku zatwierdzonej reklamacji).
Aby skorzystać z gwarancji door to door:
- Skontaktuj się z obsługą sklepu.
- Podaj dane, dzieki którym odnajdziemy zamówienie. Ustal szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu.
- Poczekaj na naprawę. W zależności od usterki serwis trwa do 14 dni.

GWARANCJA DOOR TO DOOR JEST DOSTĘPNA TYLKO DLA WYBRANYCH PRODUKTÓW. POZOSTAŁE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ STANDARDOWĄ.

 


 

Pytania i odpowiedzi

 

1.   Ile trwa gwarancja?

Produkty posiadają gwarancję 2 letnią.

 

2.   Jaki jest okres oczekiwania?

W zależności od usterki serwis może potrwać od 3 do 14 dni.

 

3.   Jakich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które powstały w wyniku niepoprawnego korzystania ze sprzętu oraz niezastosowanie się do zaleceń producenta jakie znajdują się w instrukcji obsługi.

 

4.   Czy można zakupiony towar zwrócić?

Oczywiście, tak. Mogą państwo zrezygnować z zakupu wybranego produktu z zamówienia w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów. Warunkiem zwrotu jest dołączenie oryginalnego paragonu do zwracanego, nieużywanego produktu.

 

5.   Paczka uległa zniszczeniu w transporcie. Co teraz?

Jeśli posiadają państwo numer telefonu do kuriera, który dostarczył paczkę należy do niego zadzwonić i poprosić o przybycie w celu sporządzenia protokołu szkody. Jeśli nie posiadają państwo takiego numeru należy skontaktować się z najbliższą siedzibą firmy DPD i podając numer przesyłki poprosić o sporządzenie takiego protokołu. Jest on niezbędny do sprawnego załatwienia sprawy. Następnie należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia dalszego procesu gwarancyjnego. Gwarancja nie obejmuje przesyłek uszkodzonych w transporcie bez sporządzenia protokołu szkody.

 

6.   Towar nie działa prawidłowo. Co zrobić?

Najpierw należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Po odszukaniu państwa zamówienia należy opisać dokładnie usterkę. Jeśli produkt objęty jest gwarancją "Door To Door" kurier odbierze od państwa paczkę w ustalonym wcześniej terminie. W przypadku gwarancji standardowej należy produkt wysłać na własny koszt zwykłą przesyłką Poczty Polskiej. Koszty przesyłki zostaną zwrócone państwu przelewem na podane przez państwa konto w wypełnionej karcie gwarancyjnej. Nie zwracamy kosztów dodatkowych usług takich jak priorytet, czy ubezpieczenie paczki. O dalszym procesie gwarancyjnym dowiedzą się państwo logując na naszej stronie i wchodząc w zakładkę reklamacje, gdzie będą mieli państwo wgląd we wszystkie informacje związane z państwa reklamacją. Należy pamiętać, żeby do paczki z uszkodzonym produktem dołączyć wypełnioną kartę gwarancyjną. Znacznie przyspieszy to cały proces. W zależności od usterki serwis może trwać do 14 dni. Paczkę z naprawionym, bądź nowym produktem wyślemy do państwa na nasz koszt firmą kurierską lub Pocztą Polską.

 

7.   Czy można uszkodzony produkt zanieść do najbliższego serwisu producenta?

Nie. Wszystkimi sprawami związanymi z naprawą zajmuje się nasz wyspecjalizowany serwis. Gwarancja udzielana przez nasz sklep nie będzie uwzględniona w żadnym innym miejscu stąd też dostarczenie do nas bezpośrednio uszkodzonego towaru jest konieczne do pozytywnego załatwienia sprawy.

pixelpixelpixelpixel